Klantgerichte
oplossingen

Samen met u zorgen wij ervoor dat uw facilitaire organisatie of uw logistieke proces op maat wordt ingericht. Altijd kostenbesparend en efficiënt. Voor elk facilitair of logistiek vraagstuk hebben wij een passende oplossing. Groot of klein. Of het nu gaat over outsourcing, het managen van service-contracten, het uitvoeren van een verhuizing, grote of kleine transporten, 100% controle op Schiphol, wij zijn uw aanspreekpunt en regelen het voor u.

Waar kunnen wij u mee helpen?
Ontdek de vele mogelijkheden en maak kennis met ons.

Gebouwenlogistiek

GSA facilities & logisitics heeft al meer dan 35 jaar ervaring in gebouwenlogistiek. Naast het efficiënt inrichten en beheren van expeditieruimtes en de logistieke flow van zowel leveranciers als overige partijen, voegen wij met ons centralisatie concept extra waarde toe aan uw kantoorgebouw. We zorgen voor een integraal logistiek flow control plan, taakintegratie, centralisatie van expedities en maken gebruik van gecombineerd transport vanaf een hub. Dit zorgt voor waardecreatie van uw vastgoed, daling van de logistieke flow in en om uw gebouw en inzicht in uw goederenstroom en leveranciersgedrag.

Airport logistiek

GSA facilities & logistics kent haar oorsprong op de luchthaven Schiphol. Wij kennen de logistieke protocollen, procedures en aanvoerroutes nauwgezet. Door ons erkend leverancierschap zorgen wij, in eigen beheer, voor een juiste controle van de goederen die geleverd moeten worden in beschermd gebied en combineren we volle vrachten, waardoor we de logistieke flow reduceren in het complexe en dynamische terminalcomplex en op het platform. Wij voeren transporten uit voor interieurbouwers, horeca exploitanten, aannemers, installateurs, airlines en afhandelaren. Van poststukken of meubilair tot complete bouwlogistiek.

Airport Bouwsupport

GSA facilities & logistics is expert in bouwkundige ondersteuning op luchthavens. Daar waar de bouw plaatsvindt op locaties met een beperkte ruimte is, in een continu operationeel en gedeeltelijk beschermd gebied, een flexibel ingerichte bouwsupport essentieel. Door het leveren van (brandwerende) bouw- of stofschotten, betonbarriers, afzethekken of kamerschermen blijft de bouw afgeschermd van publiek gebied en verzorgt een hospitality gerichte verkeersregelaar voor de juiste en veilige verkeersstromen langs het bouwgebied. Logistiek runners worden ingezet om materiaal zo snel mogelijk te transporteren naar de werkplek en indien gewenst te monteren en/of assembleren, zodat vakspecialisten ongehinderd kunnen werken en zij nemen het afval weer retour in verrijdbare afvalbakken.

Retail Logistics & Support

GSA Facilities & Logistics is gespecialiseerd in Retail Logistics & Support. Dit houdt in dat wij werken voor interieurbouworganisaties, (fashion) brands en gespecialiseerde retail projectbureaus. GSA is specialist in het ontvangen, eventueel tijdelijk opslaan en transporteren van diverse merken interieurs. Wij deinzen niet terug voor een strakke planning en assemblage/montage voor deze merken.

We ontvangen shop-in-shop interieurelementen voor binnen- en buitenlandse (fashion) brands, vanuit diverse (inter)nationale bestemmingen. Deze leveren we JIT af en plaatsen op locatie het decor en de meubels. Voor diverse winkels verzorgen wij tevens dat bepaalde promotiematerialen in de shop worden gebracht en indien nodig ter plaatse gemonteerd. Tevens slaan we (tijdelijke) voorraden op en leveren we dit JIT aan in de shops.

Support
Tijdens verbouwingen van shops, is het van het grootste belang dat de omgeving op een vriendelijke en veilige manier wordt afgezet. Inclusief bijbehorende brandsigning. We ondersteunen merken en interieurbouwers bij de montage en assemblage van de interieurelementen en verzorgen tussentijdse en eindschoonmaak bij verbouwingen.

Facility management

Facility Management bij GSA facilities & logistics betekent allereerst ontzorging op maat. Al meer dan 35 jaar zorgen wij voor het beste concept voor uw vraagstuk. Dit kan inhouden dat onze Facilitair Manager inhouse uw facilitaire dienst en partners aanstuurt met behulp van onze specialistische kennis, methodieken en integraal facility systeem; GLogic. Ook introduceren wij bepaalde service concepten zoals ‘De circulaire werkplek’.

Daarnaast verzorgen wij concepten op het gebied van Estate Management en facility logistiek. De ideale integrale facility logistiek betekent centralisatie van transporten en gecoördineerde bevoorrading met een minimale logistieke loop. Dit creëert direct waarde voor uw vastgoed.

In ons concept ‘verhuur gereed’ verzorgen wij (interne) verhuizingen en maken we ruimtes snel gereed voor verhuur op het gebied van wanden, plafonds, vloerafwerking, raambekleding en interieurinrichting.

Facilitair onderhoud & beheer

Op het gebied van onderhoud en beheer verzorgen wij de meest uiteenlopende facilitaire diensten. Onze facilitair specialisten voeren dit met zorg uit. Zij worden intern getraind in hospitality en safety awareness en zijn het visitekaartje in uw gebouw.

Onze huismeesters ontzorgen op het gebied van klein technisch onderhoud. Zij kunnen ook werken als verlengstuk van uw Audio Visuele- en onderhoudspartij. Deze taakintegratie zorgt niet alleen voor kostenefficiency, maar ook voor een bekend en kundig gezicht op het gebied van gebouwonderhoud. Als er calamiteiten zijn, staan wij er ook. Altijd bereikbaar en met de juiste technische kennis om de storing te verhelpen, 24/7.

Facilities & Support

Al ruim 38 jaar zorgen wij dat onze opdrachtgever ontzorgd wordt op het gebied van facilities. Wij verzorgen het transport en opslag van goederen, houden de voorraden bij en rapporteren aan onze opdrachtgever via ons integraal logistieke informatiesysteem GLogic. Daarnaast voeren we (interne) verhuizingen uit van kantoormeubilair tot het inhuizen van auto’s of specialistische kunst- of decorstukken. Altijd een oplossing voor ieder facilitair vraagstuk.

Kantoormeubilair

Een mooie en praktische inrichting van uw gebouwruimten met oog voor detail en op tijd geleverd. Het nieuwe werken, circulaire inrichtingsconcepten, complexe inrichtingsvraagstukken, door onze jarenlange ervaring op het gebied van projectinrichting weten we onze opdrachtgever altijd te verrassen. Wij verzorgen zowel de verkoop of lease van kantoormeubilair, de montage, het transport en het plaatsen van het meubilair. We werken graag samen met onze partners op het gebied van installaties en vloerafwerking. Daardoor heeft u maar één contactpersoon en houden wij de regie en uitvoering in één hand. Wel zo efficiënt.

Ook benieuwd naar wat we allemaal voor u kunnen doen?
Neem dan contact met ons op.